Domov|Splošno prodajni pogiji

Splošno prodajni pogiji

Splošni pogoji spletne trgovine Novaqua.si  so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Spletno trgovino Novaqua.si upravlja podjetje Novaqua d.o.o. Odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji. Za največje zadovoljstvo naših kupcev skrbimo predvsem s:

- skrbnim in ažurnim vnosom točnih informacij o naši ponudbi
- skrbjo za tehnično in pravno varnost naših obiskovalcev in kupcev
- posebnim posluhom za potrebe naših kupcev in prizadevanjem za
  reševanje težav, nesporazumov in zapletov
- razpoložljivostjo za dodatna pojasnila ter pomoč tako pred nakupom,
  med nakupom in v času po nakupu.

Registrirani uporabniki – člani

Vsak registrirani uporabnik spletne trgovine novaqua.si ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu .

Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini  Novaqua.si

Podpora kupcem

Kljub vsemu trudu in dobri volji, včasih ne gre vse čisto tako, kot pričakujemo. Mogoče je prišlo do napake, nesporazuma.
Potrebujete pomoč ali nasvet? Naša služba za prodajno podporo bo poskrbela za vas. Med delovnim časom nas lahko dobite preko e-naslova #EM#696f646c446b697169787f6a227e67#EM# ali preko telefonske številke 01 423 50 11.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito
  komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi
  storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem
  mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti
  prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni
  osebi ali službi za stike s kupci

Ponudba artiklov
 
Zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta se ponudba v spletni trgovini Novaqua.si dopolnjuje in spreminja. Cene so predstavljene kot redne cene in akcijske cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca ali cene, ki jih oblikuje ponudnik sam. Slike izdelkov na spletni strani so simbolične.

Naročilo je potrjeno
 
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Pri uveljavljanju prodajnih pogojev velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi naročila. Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjena pogodba je shranjena v podjetju Novaqua d.o.o.

Način plačila

Plačilo za nakupe v spletni trgovini Novaqua.si lahko izvedete na naslednje načine:

Plačilo po povzetju z gotovino

Po povzetju lahko plačate le z gotovino dostavljalcu, ki vam paket prinese na dom. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine. Če boste v času dostave odsotni, lahko kasneje naročeno pošiljko dvignete in plačate na vaši najbližji pošti. 

Plačilo z gotovino na sedežu podjetja v Ljubljani

V kolikor ste se odločil za ta način plačila, oddajte prednaročilo preko spleta ali preko telefonske številke 01 423 50 11. Kupnino poravnate z gotovino ob nakupu na sedežu podjetja (Koprska ulica 92). Priporočamo vam, da predhodno preverite, če je željeni artikel na zalogi. To storite tako, da nas pokličete ali pišete na #EM#696f646c446b697169787f6a227e67#EM#, kjer vam bodo naši prijazni sodelavci z veseljem pomagali. S tem se izognete dodatnim nastalim stroškom z obiskom pri nas v primeru, da izdelka ni na zalogi.

Plačilo s plačilno ali kreditno kartico kartico na sedežu podjetja v Ljubljani

V kolikor ste se odločil za ta način plačila oddajte prednaročilo preko spleta ali preko telefonske številke 01 423 50 11. Kupnino poravnate s plačilno ali kreditno kartico ob nakupu na sedežu podjetja (Koprska ulica 92). Priporočamo vam, da predhodno preverite, če je željeni artikel na zalogi. To storite tako, da nas pokličete ali pišete na #EM#696f646c446b697169787f6a227e67#EM#, kjer vam bodo naši prijazni sodelavci z veseljem pomagali. S tem se izognete dodatnim nastalim stroškom z obiskom pri nas v primeru, da izdelka ni na zalogi.

Plačilo s predhodnim nakazilom - po predračunu

Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja Novaqua d.o.o. (UniCredit Banka 2900-00079521718). Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. Prosimo, da upoštevate naslednje, prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil, tako, da se lahko stanje zaloge v času prejema vašega plačila razlikuje od stanja zaloge v času oddaje naročila.

Plačilo z moneto

Moneta vam omogoča, da za nakup na naši spletni strani uporabite kar svoj mobilni telefon. Postopek plačevanja z moneto je enostaven. V ustrezno polje odtipkate svojo telefonsko številko. Čez nekaj trenutkov boste na svoj mobilni telefon prejeli sporočilo z enkratnim varnostnim geslom. Le tega za namen potrditve vaše istovetosti vpišete v zahtevano polje. Uporabniki Monete pri Novi KBM ali pri Poštni banki Slovenije v nadaljevanju obvezno vpišite tudi PIN kodo za Moneto. Za uporabnike Monete pri Mobitelu pa to ni obvezno.

Plačilo z darilnim bonom

Bon unovčite tako, da pri nakupu v spletni trgovini pod opombe napišete številko bona. Pri telefonskem naročilu pa številko bona sporočite svetovalki. Vrednost bona si sami odštejete od končnega zneska. Hkrati se lahko uporabi več različnih bonov a le v enkratnem znesku. Če vrednost nakupa presega vrednost bona, razliko doplačate. V kolikor pa je vrednost manjša, denarja ne vračamo. Veljavnost bona je tri mesece od datuma nakupa, potem darilni bon žal zapade.

Plačilo s kreditno kartico na daljavo

Naročeno blago lahko varno plačate s kreditno kartico ob oddaji naročila preko spleta. Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne kartice. Po oddaji naročila s tem načinom plačila ni možno spreminjati vsebine naročila, končnega zneska, naslova za dostavo in drugih dogovorjenih pogojev. V primeru, da bi karkoli želeli spremeniti, popraviti.. pokličite na 01 423 50 11 ali nam pišite na #EM#696f646c446b697169787f6a227e67#EM# in vam bomo z veseljem rešili težavo ter ugodili vašim željam.

Plačilo na obroke s kreditno kartico Diners Club na daljavo

Vsem uporabnikom kartice Diners omogočamo obročno plačevanje do 12 obrokov brez obresti. Minimalni znesek nakupa je 30 EUR, maksimalen znesek pa je odvisen od limita vsakega posameznega lastnika kartice. To izvedemo na zelo enostaven način in sicer preko telefonskega pogovora 01 423 50 11 ali preko e-pošte #EM#696f646c446b697169787f6a227e67#EM#. Od vas bomo zahtevali naslednje podatke:
- ime in priimek imetnika kartice
- naslov imetnika kartice
- datum veljavnosti kartice
- številko kartice (na hrbtni strani kartice na traku za podpis)
- kontrolno številko CVV2 kodo (trimestrna številka, ki se nahaja na traku za podpisom na hrbtni strani kartice)
- naslov za dostavo blaga
- znesek plačila
- število obrokov


Avtorizacijski zahtevek nato pošljemo na Diners Club. Šele po potrditvi avtorizacijskega zahtevka iz njihove strani je pogodba sklenjena. Ko je postopek dokončan vam izdelke, ki so na zalogi tudi pošljemo.

Plačilo na obroke s kreditno kartico Diners Club ali American exspress na sedežu podjetja v Ljubljani

Imetnikom kartice American Express omogočamo obročno odplačevanje na 3, 6 ali 12 obrokov. Plačilo je možno izključno pri osebnem prevzemu na sedežu podjetja (Koprska 92).

Imetniki kartice Diners Club pa imajo omogočeno obročno odplačevanje od 2 do 12 obrokov prav tako na sedežu podjetja.

Minimalni znesek nakupa je 30 EUR, maksimalen pa je odvisen od limita vsakega posameznika lastnika kartice. Po fizični sprovedeni transakciji preko pos terminala lahko stranka prevzame kupljene izdelke takoj, če so le ti na zalogi.

Plačilo preko pogodbe na 4. obroke ali več brez obresti 

Minimalni znesek mesečne anunitete je 50 EUR Kar pomeni, da v kolikor se odločite za ta način plačila končni znesek nakupa ne sem biti manjši od 200 EUR.

Preko telefonskega pogovora 01 423 50 11 ali e-pošte #EM#696f646c446b697169787f6a227e67#EM# nam sporočite kaj bi želeli kupiti. Na podlagi tega vam sestavimo pogodbo. Znesek razdelimo na 4. obroke (na željo stranke tudi na več obrokov). Sestavljeno pogodbo vam pošljemo v dveh izvodih preko pošte Slovenije. Pogodbo doma preberete, izpolnete (datum rojstva, davčna številka..),podpišete in poleg priložite bančne izpiske zadnjih treh mesecev ali plačilno listo. Nato nam en izvod pogodbe skupaj s potrebnimi prilogami pošljete nazaj na naš naslov. 

Prejem podpisane pogodbe in plačilo zneska dogovorjenega s pogodbo je pogoj za izdajo blaga.
Nato nam vsak naslednji mesec preko posebnega plačilnega obrazca (UPN) ali preko elektronske banke nakažete mesečni obrok.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
 
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Dostava
 
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 14h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 14h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 14 delovnih dni oziroma skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.
 
Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta GLS (za manjše pakete) in Slovenske železnice (za težje, večje pakete).

Možen je tudi osebni prevzem na sedežu podjetja od ponedeljka do petka, od 8.30 do 16.30 ure.

Garancija
 
Izdelek ima garancijo, le ta je  navedena na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, navedenih na računu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na računu. 

Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:
 
- neupoštevanje navodil za uporabo
- popravilo aparata s strani nepooblaščenih oseb
- vgraditev neoriginalnih sestavnih delov
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje
  osebe
- če kupec ravna z izdelkom nestrokovno in malomarno
- če je okvara posledica udarca strele ali drugih oblik višje sile
- nepravilne priključitve, prenizke ali previsoke napetost

Način vračila na stroške podjetja Novaqua d.o.o. ni možen. 

Odstop od pogodbe - vračilo

Potrošnik ima pravico, da v roku 14 dni po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe/naročila in sicer na kontaktni e-naslov: #EM#696f646c446b697169787f6a227e67#EM#

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa), s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v nespremenjeni količini. 

Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije potrošnik. Ponudnik vrne vplačani znesek z nakazilom na njegov transakcijski račun, najkasneje v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Menjava blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago in sicer na kontaktni e-naslov: #EM#696f646c446b697169787f6a227e67#EM#. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. 

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v nespremenjeni količini. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije potrošnik, stroške ponovnega pošiljanja blaga pa krije ponudnik, če je znesek nad 49 €. V kolikor ponudnik ni v stanju v roku 14 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.

Postopek vračila blaga

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato ti omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Za čim hitrejše in preprosto vračilo so tukaj napotki na kaj je dobro biti pozoren pri nakupu preko spleta:
 
- previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju ,
  dokler niste v prepričani, da je to artikel,ki ste ga naročili
- v primeru, da artikel vrnete osebno na sedežu podjetja, je potrebno dati
  artikel na vpogled referentu,
- pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb
- vidne sledi uporabe (prah, dalake, praske, madeži, umazanija) niso
  primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne
- vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe,
  ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte izdelkov dokler niste
  prepričani da ustrezajo vašim zahtevam

Kupec naročenega blaga ne more vrniti v naslednji primerih:
- če je izdelek že razstavil
- če je bil izdelek že rabljen
- če je izdelke narejen po navodilih potrošnika in je prilagojen njegovim potrebam

Artikli, ki so kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Izdelek ne sme biti uporabljen! Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje . V tem primeru nakup reklamirate.

Za upoštevanje reklamacije je potrebno po pošti ali na e-mail #EM#696f646c446b697169787f6a227e67#EM#
poslati vso dokumentacijo, ki se nanaša na reklamacijo blaga. V dokumentacijo spada originalni račun izdan s strani podjetja Novaqua d.o.o., dopis z reklamacijskim zahtevkom v katerem je obrazložena okvara na proizvodu. Poleg reklamacijskega zahtevka mora biti dodano tudi slikovno gradivo (fotografija) iz katerega je jasno razvidna okvara.

Reklamacije NE upoštevamo pri fizičnih poškodbah, ki so posledica malomarnega ravnanja z blagom!

Kadar gre za reklamacijo elektrotehničnih izdelkov nam je potrebno kot dokaz reklamiran proizvod dostaviti na sedež našega podjetja Novaqua d.o.o., Koprska ulica 92, 1000 Ljubljana.

Po prejemu vseh dokazil naše podjetje prične reklamacijski postopek in vas o tem tudi obvesti. Predvideni rok za rešitev reklamacije je od 10-20 delovnih dni.
Nov artikel ali rezervni deli bodo stranki poslani direktno na njen naslov. Podatki na reklamacijskem zapisniku naj bodo točni, saj v nasprotnem primeru stranka ne bo prejela novega artikla.


Vračilo poškodovanih pošiljk
 
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z GLS ali Slovenskimi železnicami bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Ko vračate paket prodajalcu ga pošljite na sedež podjetja Koprska ulica 92
, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 

Varnost nakupa in varnost podatkov 

Kupovanje preko spletne trgovine Novaqua je varno. Vsi podatki o kupcu in načinu plačila, s katerimi kupec razpolaga, se uporabljajo izključno za namen nakupa in obveščanja kupca. Podatki, ki jih zbiramo z namenom nemotenega poslovanja so; ime, priimek in naslov za dostavo, telefonska številka za morebitno preverjanje podatkov naročila, elektronski naslov za obveščanje o poteku nakupa in novostih na spletni strani. S tem se zavezujemo, da bodo zbrani osebni podatki uporabljani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Od vas nikoli ne zahtevamo celotnih podatkov o uporabniških imenih in osebnih geslih ali drugih podatkov, s katerimi bi lahko nepooblaščena oseba na kakršenkoli način prišla do vaših osebnih podatkov.

Pritožbe in spori
 
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova #EM#696f646c446b697169787f6a227e67#EM#. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno
.

Iskalnik:

Način plačila

več ›

Dostava

več ›

Stopite v stik

Novaqua d.o.o. 
Koprska ulica 92
1000 Ljubljana 
Tel: 01 423 50 11
Fax: 01 256 48 88 
lokacija: zemljevid
Copyright © Novaqua d.o.o. 2017, vse pravice pridržane!